خدایا هنوز دوستت دارم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حرف های من با خدا و آدرس mygoddess.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 6934
تعداد مطالب : 1
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

حرف های من با خدا
جای برای عشق بازی با خدا




خدایا هنوزدوست دارم

با اینکه میدانم که میبینی سرم را زیر واژه های تقدیر- قسمت وصلاح ومصلحت فرو کرده ام نمیدانم من که ادبیاتم خوب است پس چرا معنایشان را نمیفهمم

اما خوب میدانم که تو معنای طاقت- تشویش و صبر را خوب میدانی

خدایا هنوز دوستت دارم

با اینکه میدانم احساس خفه شدنم را از همنشینی با مردمانت که این روزها دوست داشتنت را سخت به تمسخر میگیرند میبینی

خوب حس میکنم که ارام برای ارام شدنم زیر لب میگویی روز دیدار نزدیک است

خدایا هنوز دوستت دارم

چرا که میدانم در انتهای قصه من وعشق تو ایستاده ای



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت1:06---16 مرداد 1391
سلام.ممنون که به وبم سر زدی..دلنوشته ت زیبا بود..فقط کاش زمانی یاد خدا نیوفتیم که دلمون گرفته و کسیرو نداریم..کاش در همه لحظات یادش کنیم..من هیچ ادعایی ندارم ولی در حقش خیلی کم کاری کردم..وبت زیبا بود..بازم ممنون

مریم
ساعت1:05---16 مرداد 1391
سلام.ممنون که به وبم سر زدی..دلنوشته ت زیبا بود..فقط کاش زمانی یاد خدا نیوفتیم که دلمون گرفته و کسیرو نداریم..کاش در همه لحظات یادش کنیم..من هیچ ادعایی ندارم ولی در حقش خیلی کم کاری کردم..وبت زیبا بود..بازم ممنون

ادج
ساعت0:59---16 مرداد 1391
سلام.داداش برو به وبم سری بزن خوش حال میشم نظر هم بزار بای

يونس
ساعت16:31---15 مرداد 1391
ازت خوشم اومد چون رازهاي خودتا با خدا در ميان ميزاري اما مفهوم دوست داشتن فقط خداست

narges
ساعت14:22---15 مرداد 1391
salam pesare baruni mrc ke be webam umadi va nazar dadi lotf kardi, matlabet rajebe khoda harf nadasht kheili khosham umad man linket kardam movafagh bashi azizam

kosar
ساعت13:42---15 مرداد 1391
خیلی قشنگ بود خوشم اومد

یاس&امیر عباس
ساعت0:01---15 مرداد 1391
.
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم ؛
الفبای زندگی را ..
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند .
دلم میخواهد اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو !


رضا
ساعت23:20---14 مرداد 1391
سلام عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ازاین که به وب من سرزدید ممنونم مطلبتون خیلی خوب بودمن ازخوندن مطالبی که بوی خدایی وهمچنین صعود انسانیت به تکامل میده خوشحال میشم اگه مطلبی پست کردی منو بی خبرنذاری موفق باشی.

tabasom
ساعت13:37---14 مرداد 1391
vayy kheyli matalabet naz bod khosham omad.

darbareye khoda neveshtan aliye


علوی
ساعت13:20---14 مرداد 1391
سلام دوست من
خیلی خوش حال شدم از این که بعد از مدت ها یه متنی خوندم که خالصه!
راستی ممنون که بهم سرزدی!


saeid17
ساعت8:49---14 مرداد 1391
سلام دوست عزیز
ممنون از نظرت،وبت قشنگ بود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 1 فروردين 0برچسب:, :: 3:0 ::  نويسنده : پسربارانی